Pages

5 Şubat 2014

BİSKÜVİLİ RULO MUHALLEBİ

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 10:19
 

 Uzun zamandan sonra yeniden merhaba, bu aralar yemek yapmak dahası fotoğraflamak zorlaşmaya başladı... o yüzden uzun aralar veriyorum, ama paylaşmak istediklerimin tümünü fotoğraflamadan da yapamıyorum :)

Bu tarifi kız kardeşim Fatoş'tan almıştım. O gün bugündür de severek yaptığım ve yediğimiz vazgeçilmez sütlü tatlımız oldu. Hem yapması pratik hem de dinlendikçe daha da güzelleşen bir tatlı bu... mutlaka denemeniz tavsiyelerimle tarife geçiyorum...

Malzemeler
  • 1 paket kakaolu bisküvi
  • 1 litre süt
  • yarım paket margarin
  • 2 kahve fincanı un
  • 12 yemek kaşığı şeker
  • 1 paket vanilya

Yapılışı
  1. Öncelikle bisküvileri robottan çekerek un haline getirin. Büyük dikdörtgen borcam tepsiye güzelce düzleştirerek yayın.
  2. Daha sonra sütü, şekeri ve vanilyayı derince bir kapta karıştın.
  3. Derince bir tencerede margarini eritin ve içine 2 kahve fincanı unu boşaltın. Kokuları çıkana kadar kavurun.
  4. Un kavrulduktan sonra bir taraftan çırparak sütü ekleyin.
  5. Kaynayana kadar karırtırın.
  6. Göz göz olduktan sonra altını kısın ve bir 5 dakika daha kaynatın.
  7. Altını kapattıktan sonra blenderdan geçirin ve yavaşça bisküvilerin üzerini kapatacak şekilde dökün. (blender özlü bi muhallebi olmasını sağlayacak)
  8. Soğuduktan sonra isterseniz uzunlamasına ortadan 2 ye ya da 3 e bölün ve 2 kez döndürerek rololar haline getirin..

AFİYET OLSUN...

 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review