Pages

5 Temmuz 2013

ÜÇ MALZEMELİ KURABİYE

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 14:34



Herkese selaaaaam :) Otururken birden canım şekerli bir şeyler istedi öbür taraftan ise uğraşmak gelmedi içimden. Biraz öylece miskin miskin oturduktan sonra bu tarif aklıma geldi. Çok pratik veeee sadece 3 malzemesi var :) Hemen kalkıp yaptım. Hazırlama ve pişirme süresiyle birlikte 30dk. sonra şekerli bir şeyim hazırdı :) Sizinle de paylaşayım dedim, hani belki habersiz misafirleriniz için yapıvermek istersiniz...



Malzemeler                                                                     
  
  • 1 paket krem şanti           
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 3 su bardağı un 









Yapılışı

  1. Önce krem şanti ve yağı iyice birbirine yedirin daha sonra yavaş yavaş unu ekleyin. Bütün unu koyduğunuzda hamur tam toparlanan bir hamur olmayacak korkmayın.
  2. Karışımdan cevizden az büyük parçalar alın ve avucunuzda önce sıkıştırın sonra üstüne hafif bastıra bastıra yuvarlak bir şekil verin ve önceden ısıtılmış fırında üstleri pembeleşinceye kadar pişirin.  ( İsterseniz kurabiye kalıplarıyla da şekil verebilirsiniz)
  3. Fırından çıkınca ılıyıncaya kadar dokunmayın çünkü çok narin oluyor :) dağılabilir. Ilıdıktan sonra üzerine pudra şekeri serpin.

AFİYET OLSUN...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizimde canimiz cekti deniycez

bengibi benimgibi dedi ki...

ağızda dağılan kurabiye seviyorsanız deneyin pişman olmayacaksınız :)

ümmü dedi ki...

yaptım ve çok beğendim. pudra şekerini unutmama rağmen harika oldular eline sağlık

bengibi benimgibi dedi ki...

teşekkür ederim sizin de elinize sağlık. Eminim elinizin lezzetini alınca daha güzel olmuştur :)

Adsız dedi ki...

Denedim ve sonuç mükemmel.Teşekkürler.

bengibi benimgibi dedi ki...

bu kez sizin ellerinize sağlık :) beğenmenize sevindim :)

Adsız dedi ki...

ablacım bugün kurabiyeni denedim.görücüye çıktı ve tam not aldı.ben dahil herkes pişmaniye tadını aldık.hemen tarifini istediler verdim.itiraf etmeliyim ki bu kadar iyi tepkiler beklemiyordum.teşekkürler...
mina...

bengibi benimgibi dedi ki...

böyle güzel geri dönüşler alınca çok mutlu oluyorum. kendim deneyip sonuçtan memnun olmadığım bir şeyi paylaşmıyorum ablacım çünkü bu büyük bir sorumluluk bana göre. istediğin tarifi gönül rahatlığıyla yapabilirsin :) eminim senin elinin lezzetiyle daha da güzel olmuştur... sevgiler

Adsız dedi ki...

Howdy! Quick question that's completely off topic.
Do you know how to make your site mobile
friendly? My site looks weird when viewing from
my iphone 4. I'm trying to find a template or plugin that might be able to resolve this
issue. If you have any suggestions, please share.
Appreciate it!

Feel free to visit my web page :: weight Loss Pills Reviews

bengibi benimgibi dedi ki...

hi! ı didn't make any adjustment about it, so ı have no idea... ı wish ı could help you :( ı'm sorry...

Adsız dedi ki...

You need to be a part of a contest for one of the most useful sites on the net.
I am going to recommend this website!

Also visit my web page :: Phen375 Reviews

bengibi benimgibi dedi ki...

thank you very much for these wonderful words :) I'm very glad. I am going to visit your site in a short time, thank you...

Adsız dedi ki...

1 paket krem şantiyi toz olarak mı kullanacağız? Orada takıldım kaldım. Güzel bir tarife benziyor ve hemen denemek istiyorum.

bengibi benimgibi dedi ki...

maalesef mesajınızı yeni gördüm. 2 aylık haylaz bir oğlum olduğu için :)bu aralar ilgilenemiyorum bloğumla. dilerim ki denemekten vazgeçmemişinizdir. evet kremşantiyi toz olarak kullanacaksınız. bütün malzemeleri olduğu gibi kaba ekleyip yoğuracaksınız. afiyet olsun...

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review