Pages

18 Haziran 2013

BANA BİR MASAL ANLAT BABA

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 13:06

"bana bir masal anlat baba, içinde bütün oyunlarım, kurtla kuzu olsun, şekerle bal"

Hayat acıyla tatlının en harman olduğu yermiş baba. bir yandan tatlı tatlı yaşarken diğer yandan acıyı tatmanın verdiği burukluk her hücresine siniyormuş insanın. Bunu şimdi bu yaşımında daha iyi anlıyorum.


Geçmişe, çocukluğuma dönüp baktığımda her nedendir bilmem çok şey hatırlamıyorum. İllaki vardır ama galiba hep büyük bir çocuk oldum ben, çocuk gibi bir çocukluk geçirdim mi merak ediyorum :) Adını koyamadığım bir sorumluluk hissi vardı hep. Can çıkar huy çıkmaz derler ya öyleymiş; bir türlü salıveremiyorum kendimi...


Çocukluğumda seninle yaptığımızı hatırladığım en net şey, birlikte marşlar söylememizdi :) Üstümde çiçekli pijamalarım koluna yatar, bir marştan diğer marşa geçerdik bağıra çağıra. Bir de pikniklerimiz vardı tabi... "hadi pikniğe gidiyoruz" tüm aile dururken neden pikniğe gidilir ki? tabi ki ders çalışmak için :) "bir topic seç bakalım" istemeye istemeye seçilen topic sonunda "yes, say something about the topic" :) ne emekler verdin... belki de ayağını uzatıp tv izlemek istiyordun o zamanlarda ya da kitap okumak... inşaallah karşılığını bulur ve hayal ettiğimiz yerlerde oluruz...
 

Bak yine yaptım :) tıpkı annemde olduğu gibi yine kendimi attım öne. Biraz bencil miyim ne :) yok, hayır. Hayatım boyunca bencil bir insan olamadım. Hep derim insanın karşısındakini mutlu etmesi için önce kendisi mutlu olmalı diye ama...


Dürüstlüğün, insanlığın, inancın ne olduğunu sen gösterdin bize... seni örnek aldık. Hatalarımızda çekindik çatık kaşını görmekten... ama "hatalar insanlar içindir" dedin çoğu zaman... bizim kararlarımıza öncelik verdin, dinledin bizi...özür dilemeyi de öğrendik ama önemli olanın aynı hatayı tekrar etmemek olduğunu da aynı zamanda. Ne olursa olsun dik durmayı senden öğrendik. Senden öğrendik karşımızdakine saygı duymayı, insanlara bu şu diye değil de ismiyle hitap etmeyi... senden öğrendik insanları kandırmamayı... aldığımız sevginin, saygının karşılığını vermeyi, kıymetini bilmeyi... 

Bir ağızdan olmasa da bir gönülden kardeşlerimle seni seviyoruz, babalar günün kutlu olsun babam, inandığımız bu güzel masalı ömür boyu gerçek kılarak yaşamayı umut eden kalbimle selamlıyorum...



NOT: Yazım hazır olmasına rağmen sağlık nedenlerinden dolayı zamanında yayınlayamamıştım.
 
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review