Pages

17 Aralık 2013

BROKOLİ SALATASI

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 09:10


 Güzel ve güneşli bir günden herkese günaydın... sabah saatleriyle pek orantılı olmasa da uzun zamandır arşivde duran brokoli salatasını yayınlamak istedim. Çoğu insan sevmediği brokoliyi bir de böyle deneyin...


Malzemeler
  • Yarım kilo brokoli
  • Haşlamak için su
  • 3-4 diş sarımsak
  • Zeytinyağı ve limon

Yapılışı
  • Brokolileri büyükçe parçalara ayırdıktan sonra tuzlu suda diriliğini kaybetmeden haşlayın.
  • Diğer taraftan, rendelenmiş sarımsak, zeytinyağı ve limonla bir sos hazırlayın. Sosa azıcık tuz atmayı unutmayın.
  • Brokolileri haşlayıp suyunu süzdükten sonra tabağa alın. ( ben sık diziyorum tam bir orman görüntüsü veriyor :)
  • Üzerine ise sosu gezdirin.
NOT: Brokolileri buharda da haşlayabilirsiniz.


AFİYET OLSUN...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review