Pages

1 Ağustos 2013

ORDU-ÜNYE-ÇAKIRTEPE-BOZTEPE

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 00:05
Hekimoğlu derler benim aslıma
Aynalı martin yaptırdım da narinim kendi nefsime
Konaklar yaptırdım döşetemedim
Ünye de Fatsa bir oldu da narinim baş edemedim...
 
 Ordu'nun Ünye ilçesinde bulunan meşhur Çakırtepe'den Ünye'nin görünüşü... hava burada o kadar hızlı değişiyor ki şaşarsınız... etraf günlük güneşlikken bir iki dakika içinde tüm Ünye'nin üstü bulutlarla kaplanıyor. Bu esnada denizin rengi değişiyor, inanılmaz bir şekilde denizin o masmavi rengi koyulaşıyor, nerdeyse siyaha dönüyor...

 




Çakırtepe'nin etrafı bu benzersiz
güzellikle; ortancalarla bezeli...
o kadar güzeller ki her rengi sanki
içimizi açmak için yaratılmış...

Aslında buranın en meşhur yemeği
farklı harçlarla yaptıkları pideler.
Pidelerin yanında turşu kavurması
servis ettiler... turşu kavurmasının
tadının bana biraz değişik geldiğini
itiraf ediyorum. (Beşparasız Ayşegül alınmaz
inşaallah:) )































Burası da Ordu'nun Boztepe'si :) Neden Ordu'nun diyorum? Çünkü Trabzon'un da bir Boztepe'si var ve aralarında hep bir "hangisi güzel" rekabeti vardır :) Trabzon Boztepe'yi görmediğim için yorum yapamacağım. Şu halde en güzel Ordu Boztepe :)


































Boztepe'den Ordu'nun görünüşü... Ordu ayaklarınızın altında. Biz gittiğimiz yıl teleferik kurulmuş fakat yeni açıldığından, gittiğimiz tur şirketinin anlaşma olanağı olmamış. Dolayısıyla bu zevkten mahrum kaldık maalesef :( Teleferik Boztepe'yle Ordu arasında bir köprü durumunda nerdeyse...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Üniversitedeyken Karadenizli bir arkadaşım bahsederdi turşu kavurmasından.(ben hiç denemedim).O günler geldi aklıma.(Serife)

bengibi benimgibi dedi ki...

sizi anılarınıza götürmüş olmak mutlu etti beni :) aslına bakarsanız çok seveni var turşu kavurmasının. belki ikinci tadışta ben de müdavimi olurum :) teşekkür ederim...

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review