Pages

22 Mayıs 2013

BALKON BAHÇEMİZ

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 01:37
BALKON BAHÇEMİZ

İnsanın, hayatın zorlukları, karmaşası karşısında sığınacağı bir limanı olmalıdır bana göre. Stresini, sıkıntısını atacağı, kendiyle başbaşa kalacağı bir uğraşı olmalı... Benim mi? Var :) Balkon bahçemiz :) ...miz çünkü çok şanslıyım ki eşim de ben gibi toprakla uğraşmayı seviyor ve laf aramızda benden çok onun elinden tutuyor ektiklerimiz :) Saksıda avokado yetiştirdiğimizde oldu patates de... ama ne yazıkki patateslerimizi fotoğraflayamadım çünkü henüz bu blog oluşmamıştı...ama size şunu söyleyebilirim ki; ben hayatımda hiç bir patatesten almadım onları tadarken aldığım zevki...hiçbir şey olmasa bile balkona çıktığımda onları orda yeşil yeşil görmek bana büyük keyif veriyor. Ne dersiniz bi göz atalım mı birlikte ;)


       
   Efendim bunlar bizim maydanozlarımız :) daha önce ayrı ayrı saksılardaydı maydanozlarımız sonra tek bir saksıda toplamanın daha iyi olacağını düşündük. Boş kalan yerlere ise yenilerini ekerek doldurduk.
    Gelin şimdi ufaklıkların büyeme serüvenine bir bakalım...






 




          Ben diyorum ki üç kuşak var bu saksının içinde. ihtiyarlar, gençler ve çocuklar :) bakın burda daha minicikler.



    


       Sadece iki gün sonraki halleri bu... siz yeterki  biraz özen gösterin toprak mutlaka karşılığını veriyor...









                                                                                


    Veee bir 19 mayıs sabahı tüm Türk Milleti için doğan güneş yine aynı 19 mayıs günü bu kez maydanozlarımız için doğmuş ve artık varlıklarını bütün doğaya duyurmuşlardı:))))  Fazla mı abarttım acaba :))) Bakın sadece 15 gün önce ekilen tohumlar artık birer ot olmaktan çıkıp maydanozluğa ilk adımlarını attı...




     Yukarda dedim ya bu saksı tüm kuşakları barındırıyor diye... farkettikki ihtiyarlar artık ömürlerinin sonuna gelmiş... bir müddet daha bizimle olup yerlerini torunlarına bırakacaklar...






2 yorum:

Adsız dedi ki...

You are so interesting! I don't think I've read anything like
this before. So wonderful to discover someone with a few original
thoughts on this issue. Seriously.. thanks for starting this up.
This website is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality!

My blog post :: blog bal-kon

bengibi benimgibi dedi ki...

oooo! thank you for these wonderful words... ı'm very proud of this :) ıt is happy to see their groving and to pick up their fruits :)

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review