Pages

6 Mayıs 2013

MERHABA

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 01:30
 
 

Merhaba,

Belki zamansızlıktan belki de ertelemekten uzun zamandır kurmak istediğim blogu nihayet oluşturabildim… inşaallah her şey düşündüğüm gibi olur :)

Hayat gibi, ben gibi benim gibi olsun istiyorum yüreğimi açtığım bu diyarın… ne bir fazlası ne bir eksiği… benim gözümden, benim yüreğimden görün birde hayatı… kah yapmaktan ve yemekten keyif aldığım tariflerle kah okuduğum bir kitapla, yazıyla ya da dinlediğim bir şarkıyla buluşalım… kimi zaman öfkeyle kimi zaman neş’eyle baktığınız hayata dilerim ki hep umut dolu, sevgi dolu baksın gözleriniz… sevgilerimle…
 

 
 
 
 
 
 
 




6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bloğunuz hayırlı olsun eminim çok güzel şeyler paylaşacaksınız yazdıklarınızdan anlaşılıyor zaten takipçinizim. Sevgiler.

bengibi benimgibi dedi ki...

İlk heyecan ilk takipçi ne güzel... güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Bilmukabele efendim...

Unknown dedi ki...

bloğunuz hayırlı uğurlu olsun... nice güzel paylaşımlara.... hayırlı olsun sıkı takipçinizim.

bengibi benimgibi dedi ki...

teşekkür ederim... hoşgeldinizi dünyama :)

Unknown dedi ki...

bloğunuz hayırlı olsun diyorum bende...ilk üç takipçi arasında olmak keyif verici:)güzel paylaşımlarınızın takibindeyim...bol paylaşımlar:))

bengibi benimgibi dedi ki...

ilk üç takipçiye "hoşgeldiniz" demek asıl benim için çok keyifli :) çok teşekkür ederim. bütün paylaşımlarımda birlikte olmak dileğiyle sevgiler...

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review