Pages

13 Mayıs 2013

ŞİMDİ SENİ DAHA İYİ ANLIYORUM ANNE...

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 01:36

ŞİMDİ SENİ DAHA İYİ ANLIYORUM ANNE...
 

Şimdi seni daha iyi anlıyorum anne… ne hissettiğini ne yaşadığını… biraz da olsa seninle aynı duyguları yaşamayınca anlayamıyormuş insan… dündü hayatımın en mutlu günlerine son verilen gün… dündü her şeyi mutluluk sanırken aslında hayatımın en mutluluk verici olayının son bulduğu gün… boğazım düğüm düğüm…

Biliyorum her şey bizim için anne… doğum-ölüm... ama zaman zaman anlatamıyorum kendime, duygularıma, insanlığıma yeniliyorum. Şimdi diyorum şimdi benimle olacaktı, daha bir hissediyor olcaktım onu, belki gelecek yıl bu zamanlar kocaman olacaktı, melek gibi yüzüyle sımsıcak bakışıyla, mis gibi kokusuyla o da bana sarılacaktı…ne yazık…

İçimdeki boşluğu anlatamam sana anne… ne yaşadığım acı acıymış, ne çaresizlik sandığım çaresizlikmiş… hepsi koca bir hiçmiş…

Unutuyorsun kimi zaman ama geçmiyor açtığı yara anne… gözümün kenarında akacak bir damla her an pusuda… bir an geriyi düşünecek olsam çenem nöbette… bir olduğumuz, tek can olduğumuz an o kadar kısa bir zamandı ki anne, hayatımda yaşadığım, tattığım en büyük mutluluktu… tarif et desen edemem, anlat desen anlatamam… daha önce hiç yaşamadım böyle bir mutluluğu anne…  

Bugün seninleydim anne… ilk defa içim buruk öpüyorum elini, ilk defa içimde bir sızı var… her zamankinden daha sıkı sarıldım sana annem, her zamankinden daha sıkı… eskiden sana her sarılışımda ağlamazdım… şimdi sana her sarılışımda ağlıyorum anne, tutamıyorum kendimi. ayrılmak istemiyorum boynundan, sıyrılmak istemiyorum kucağından… beni anlıyorsun dimi anne?

Neyse ki yanımdasın… neyse ki sarılabiliyorum sana… Bir zaman sonra sıkıcı geliyorsun insanlara, içini döktüğün zaman… “sonuçta hayat devam ediyor artık geriye dönme” diyorlar. Doğru söylüyorlar aslında. Ama bu yaptığın bir hata değil ki pişmanlık duyacağın… o yüzden geriye dönmek değil benimkisi… bir taraftan hayata tutunurken diğer yandan onu yaşamak… benim için hayat hep onunla birlikte akacak… yanımda olmayacak belki ama her anımda, yüreğimde, gözyaşımda, sevincimde, hüznümde benimle olacak… hayat denen bu iklimde büyütemedim onu ama yüreğimde, düşlerimde büyüyecek…

Bak yine önüne geçtim anne… anneler günün için buradaydım ama yine önüne geçtim. Zaten hep öyle olmuyor mu? Her zaman kendinden önce bizi düşünmüyor musun anne… bak yine yaptım yaramazlığımı… affet beni anne…

Anneler günün kutlu olsun annemmm… kederimde, derdimde, neş’emde benle olan hazinem… yüreğinin bizim için attığı her saniye için teşekkür ederim… SENİ ÇOK SEVİYORUM…SENİ ÇOK SEVİYORUM…

Her şey güzel olacak…



2 yorum:

hacer çakan dedi ki...

çok güzel yazmışsınız bir off çektim beni nerelere götürdünüz...

bengibi benimgibi dedi ki...

özlem ve umut biz insanlar için... özlenilenler unutulmazken hep umut etmeye devam ederiz... çok teşekkür ederim.

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review