Pages

20 Temmuz 2013

İLK MAHSUL :)

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 14:27
 
 
Uzun zamandır (balkon) bahçemizden haber vermedim sizlere... üzülerek söylüyorum ki kıvırcık marullarımız çıkmadı :( filizleniyor umuduyla suladıklarımız meğerse doğada yetişen otlardanmış :) tam yerine yeşil soğan ekmeyi düşünürken annemler yayladan marul fidesi getireceklerini söylediler. Çok mutlu oldum tabii... marul fideleri gelir gelmez kocam ekti onları veeeee sonuç görüyorsunuz çok güzel oldular :) kabul ediyorum biraz tuhaf büyüdüler ama saksıda ancak bu kadar oluyordur diye avutuyoruz kendimizi :) aslında yavaş yavaş yapraklarını kesip yememiz gerekiyor belki de toparlarlar kendilerini ama kıyamıyoruz ki :)
 


Üzerlerinde neden olduğunu bilmediğimiz lekeler oluştu. Belki de sıcaktandır diyoruz... belki de ilaç istiyorlardır. Bakalım biz organik kalmaları için elimizden geleni yapacağız.
 

 
Bu da mis mi mis kokan fesleğenimiz :) arkasından görünen marullarımızla birlikte...
 
 
 
 


0 yorum:

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review