Pages

30 Temmuz 2013

MENÜ\MÖNÜ ÖNERİLERİ

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 04:35
Millet olarak misafir ağırlamaktan hoşlanırız... arkadaş, eş, dost ve aile efradıyla yapılan sohbetlerin tadı başkadır. Davet yemek daveti değilse iş kolaydır, yapılacaklar bellidir :) pasta, börek... ama iş yemek davetine gelince biraz zorlaşıyor. Çorba ne yapılacak, ana yemek ne olacak... ana yemeği ayarladık yanına ne yapacağız :) zaman zaman ben de bu sıkıntıyı çekiyorum... aynı sıkıntıyı çekenler olabilir diye bir kaç menü önerisi hazırladım. Üçer beşer arttırmaya çalışacağım sayılarını... İşinize yararsa ne mutlu bana :)

 
  • Düğün Çorbası - Garnitürlü Çanak Köfte - Fırında Mantar - Patates Püresi - Yeşil Salata - Humus -Şekerpare

  • Domates Çorbası - Tuzda balık - Zeytinyağlı Barbunya - Humus - Roka Salatası - Gavurdağı Salatası - Soğan Salatası - Helva \ Kadayıf Sarması 


 

 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review