Pages

10 Temmuz 2013

İYİ Kİ HAYATIMDASIN BİTANEM

Gönderen bengibi benimgibi zaman: 23:37
 "Yaş 35 yolun yarısı..." demiş Cahit Sıtkı... Hayır çok kısa :) yolun daha başları olsun bizim için bitanem... Tatlı zamanlarımızda olduğu gibi acıda da şevkatle, sevgiyle tuttuğun elim hep avucunun içinde olsun...13 yıl önce ılıtmaya başladığın yüreğim öyle bir ısındı ki, sevginin en güzelini, samimiyetin en içtenini yaşadım seninle. Güzel yüreğini ömrüm boyunca yüreğimde hissetmek dualarımla... İyi ki hayatımdasın bitanem iyi ki...
 
Balık tutmayı çok seversin :) Oltayı çektiğinde ucunda balık varsa değme keyfine :) o yüzden pastanın temasını belirlemekte hiç zorluk çekmedim. Begendiğini gözlerinde okuyunca ise dünyalar benim oldu :)
 
 
 






4 yorum:

Adsız dedi ki...

aman pastaya gel.bu nasıl tasarım ya...süper olmuş ellerine sağlık.renkler uyum harika...
mina

bengibi benimgibi dedi ki...

çok teşekkür ederim minacım, yüreklendiriyorsun :)

Adsız dedi ki...

Süper bir hediye olmuş.Size uzun ve mutlu yıllar dilerim.

bengibi benimgibi dedi ki...

yürekten bir amiiiin :) çok teşekkür ederim...

Yorum Gönder

 

ben gibi benim gibi...hayat gibi... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review